Wyjątkowa i oryginalna torba na laptopa.

By | 11:25 64 comments

 Mimo, iż mojego laptopa nie noszę na codzień ze sobą to od czasu do czasu pakuję go do torby i zabieram ze sobą. Ponieważ moje stare etui na laptopa  nie należało już do najładniejszych postanowiłam, że zakupię sobie nowe. Tak też szukająć jakiegoś fajnego, ładnego i praktycznego znalazłam stronę  youpibag.pl
 Wybierając pokrowiec, postawiłam na motyw  "Tower Bridge" , na stronie macie możliwość zaprojektowania etui według własnego pomysłu. Mi motyw bardzo się spodobał, więc zamówiłam gotowy projekt , ale szyty pod rozmiar mojego laptopa. Projektując pokrowiec na Youpibag mamy do dyspozycji taki materiał jak filc, czy właśnie innowacyjny neopren, możemy indywidualnie dobrać takie dodatki jak pasek, kieszonka czy kolor wnętrza. Dzięki paskowi możemy nosić futerał jako torebkę, a dzięki rączką możemy go nosić w ręcę kto co woli i jak komu wygodniej. 

Mój laptop w tym pokrowcu jest bezpieczny, a do tego prezentuje się oryginalnie. Wykonany jest bardzo solidnie i na pewno posłuży mi przez dłuższy czas. Podoba mi się on bardzo i jestem z niego bardzo zadowolona.






Znalezione obrazy dla zapytania youpibag logo

     



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

64 komentarze:

  1. Co prawda nie moja stylistyka ALE najważniejsze, że porządnie wykonane i Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie wybrać można różne wzory bo wiadomo każdemu podoba się co innego :) najważniejsze że porządnie wykonane.

      Usuń
  2. Podoba mi się! Zawsze to coś innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dkładnie a ja lubię oryginalne rzeczy :)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się print na torbie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. faj a rzecz przy okazji ochrony mamy tez niezły desing. A to lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie czyli mamy wszystko co potrzeba.

      Usuń
  5. Rzeczywiście oryginalna, taka by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna :D podoba mi się ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma ciekawy fason, jednak aplikacja jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zamówić sobie inny wzór.

      Usuń
  8. Fajna torba :) Nie lubię wzorów na torbach do laptopa, ale liczy się też jakość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można sprawić sobię taką bez wzoru :) jakość ważna rzecz.

      Usuń
  9. Torba fajna chodź zbędna by mi była, bowiem nie przemieszczam się z laptopem. Mam jedną i jej nie używam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bywa i tak choć torba jest na tyle fajna że można w niej zmieścić nie tylko laptopa :)

      Usuń
  10. Przepiękna torba. Bardzo mi się podoba. Chyba sama sobie taką sprawię <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wzór jest bardzo fajny. Mój pokrowiec jest już mocno wysłużony więc zaglądne na podaną stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz coś dla siebie na stronie jest bardzo duży wybór.

      Usuń
  12. wzór ma rzeczywiście bardzo fajny, typowo miejski wzór

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat laptopa nie posiadam natomiast mojemu muszę kupić bo ma starą torbę która raczej niezbyt dobrze chroni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to koniecznie przynajmniej masz już pomysł na prezent dla niego :)

      Usuń
  14. Podoba mi się bardzo wzór tej torby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie bardzo że nie tylko mi się podoba.

      Usuń
  15. Wzór jest bardzo ciekawy, może mężowi taką sprawię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorów w razie czegoś jest bardzo dużo do wyboru.

      Usuń
  16. Szkoda że nie mam laptopa, bo bardzo mi się podobają takie oryginalne torby. Fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się to doskonały pomysł na prezent.

      Usuń
  17. Rewelacyjna torba. Wygląda naprawdę oryginalnie i stylowo. Muszę i na swojego laptopa coś takiego zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna torba! Ładnie z nią wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ładnie się prezentuje i spełnia swoją funkcję :) JA mam klasyczne torby na laptopa ale nie widzę potrzeby zmieniać bo rzadko ich używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz pomyśleć o takiej torbie szukając prezentuj dla kogoś innego.

      Usuń
  20. I love your blog! It is so interesting and awesome!

    I want to offer you the mutual support of blogs :) Maybe you want to follow me through the GFC?
    Just let me know on my blog, and I will follow back!

    Have a nice day!


    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. TORBA bardzo mi się podoba i bardzo chętnie zobaczyłabym ją i u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna, stylowa, oryginalna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny wzór :) Same musimy poszukać jakiejś na naszego laptopa

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Fajna Torba można ją sobie dobrze spersonalizować pod swoje potrzeby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie każdy może zaprojektować pod siebie.

      Usuń
  25. Ta torba super wygląda, coś innego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie do końca w moim stylu, ale najważniejsze, że laptop jest bezpieczny. Torba dość oryginalna :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba tylko raczej dla fanów Londynu, jeśli dobrze kojarzę obraz/zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Youpibag znam i sama mam od nich torby. Są naprawdę dobrej jakości, wytrzymałe. mi się najbardziej podoba możliwość zaprojektowania własnej czy też dodania grafiki, która nam się podoba, a nie tylko wybieranie z tych dostępnych - chociaż i te są fajne. twoja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna, zwracająca na siebie uwagę torba. Ja niestety (albo na szczęście) nie noszę laptopa, kiedyś w pracy musiałam nosić do domu ale się zbuntowałam i już nie noszę. Swojego laptopa nigdzie z domu nie zabieram więc leży sobie grzecznie na biurku :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Również mam taką torebkę na laptopa, oczywiście innego koloru:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)